Hoy es

lunes, 6 de abril de 2009

18 días de spinning "non-stop"

Voy camino de batir un nuevo "récord personal". Desde el pasado 23 de marzo hasta el próximo jueves, llevaré un total de 18 días "sin descanso", contando sábados y domingos, en los que habré dado cada día spinning, a parte del resto de entrenos que hago por mi cuenta. He contado las clases de cycling y acumularé un total de 32 sesiones en estos 18 días, por lo que es lógico que tenga las piernas algo "cargadillas", jeje. Suerte que a partir del viernes tendré los cuatro días festivos libres para desconectar y poder recuperarme.

Se acerca el buen tiempo y con él, las masterclases de cycling outdoor en Áccura
Los entrenos de estos días han sido:

- Viernes: 1 spinning + 2000m natación + 60' pádel

- Sábado: 2 spinning + 45' en Keiser a 250w de media

- Domingo: 2 spinning + 40' en Keiser a 200w de media


PD: Por entrenos de bici no será.... :-))

4 comentarios:

Xavi "Kanyilles" dijo...

El puto amo de la bici ... estàtica!!!! ... a veure si per les vacations em prepares unes sessionetes que ja em toca renovar eh??? ah, petició: posa la de "movin'" de Macaco, que crec que dona molt de joc!

Fins aviat!

X.

IceXavi dijo...

Que grans entrenos de bici!! Tb has de pensar en el descans... ;)

Salut i més km's!! ;)

karli dijo...

Joder tio com t'envejo!!! això es el k hem fotaria falta a mi per poder agafar un nivell una mica decent amb la bici!!!soc horrorós!!
Descansa una mica tio que al final et veurem al Tour de França!!!

Miguel Angel dijo...

Xavi K: Sóc un despistat! Mai me'n recordo de portarte les megasessions noves del DJ MA! A veure si demà...
OK, miraré de baixar-me la de Macaco, a veure que tal :-))

Xavi: De tant spinning m'estic tornant mig boig d'entrenar sempre tancat entre 4 parets, jaja. Ja m'agradaria poguer sortir més sovint a fer bici per fora però ho tinc molt complicat pels horaris de feina.

Karli: Al Tour??? Jajaja. Em fico allà i em cauen bofetades per totes bandes, jeje.